S2 E2: The team races to stop a corrupt DEA agent from selling stinger missiles to a drug cartel as Weller fights to keep everyone together under the increasing pressures of Jane’s rift with the others and the uncomfortable addition of Nas Kamal (Archie Panjabi) as co-leader.