Sirena's Secrets
S1 E15: When David invites Sirena to sing with him at the Ocean Café, their connection grows. Seeing Sirena's attachment to a land boy, Lyla and Nixie fear that Sirena might not want to return to the sea.To stop David and Sirena growing closer, Lyla and Nixie sabotage Sirena's audition, only to realise what a terrible mistake they've made.