Mako Mermaids
Getting Legs
To rejoin the pod, SIRENA, LYLA and NIXIE must turn ZAC from part-time merman to full-time land boy. With the power of SIRENA's Moon Ring, the mermaids give themselves legs and walk on land to begin their task.