Split Up
S2 E13: Karolina struggles with what to do with the two new additions to the Hostel: Xavin and Leslie. Still angry at his betrayal, the Runways meet up with Chase. He offers them a Faustian choice: surrender to PRIDE or face the consequences. Armed to the teeth, PRIDE comes after every member of the Runaways. As the kids attempt their escape, they’re separated and forced to survive alone against an enemy far more pernicious than anything they expected.