Marvel's Runaways
Marvel's Runaways Reunion
A group of six Los Angeles teens, fractured by a tragic loss, reunite only to discover that their parents may be hiding a terrible secret that turns their world upside down.
The kids are reeling following last night's events. As an investigation begins, they discover their parents may have more to hide than they could have imagined.
The parents try to find a solution to PRIDE's problem, and the kids grapple with a new discovery that yields more questions than answers.
After their not-so-fearless leader is taken, our kids spring into action. Alex discovers long-buried secrets about his dad, as the kids uncover new truths about themselves.