The Anything Can Happen Recurrence
Leonard tries to help Sheldon free his mind by reinstating “Anything Can Happen Thursday,” but when Sheldon tries to be spontaneous, it leads to unexpected friction between Penny, Amy and Bernadette. Meanwhile, Raj seeks Howard's help in preparing for a date with Emily.