The Book of Reunification: Chapter Two: Trial and Errors
S4, E11: Jefferson takes Khalil up on his offer to help. Meanwhile, Lynn finds herself wrestling with what could be the biggest decision of her life. Lastly, Tobias follows through on a hunch.