Black Lightning
The Resurrection
In the series premiere, Jefferson Pierce is a man wrestling with a secret. Years ago, he hung up the suit and secret identity of Black Lightning. But now he must return.
While familiar faces begin to reappear, Black Lightning is recruited to rally against The 100 gang, and Anissa investigates a new drug hitting the streets.
An unexpected phone call unearths the long-buried need for Jefferson to investigate the murder of his father. Meanwhile, Annisa wrestles with the fact that her actions have dire consequences. Lastly, Jennifer learns the importance of controlling her temper – in all situations.
Jefferson is on the hunt for his father’s killer, while Anissa uses her new powers to rectify a wrong after a protest fails. Jennifer grapples with some difficult choices. Elsewhere, Gambi begs for help from Lynn.