And Then the Devil Brought the Plague: The Book of Green Light
S1, E5: An unexpected phone call unearths the long-buried need for Jefferson to investigate the murder of his father. Meanwhile, Annisa wrestles with the fact that her actions have dire consequences. Lastly, Jennifer learns the importance of controlling her temper – in all situations.