LaWanda: The Book of Hope
S1, E2: As the community struggles with the violence surrounding them, a glimmer of hope appears: Is Black Lightning back? Lynn Stewart, noticing the changes in the community, is also left wondering. While Jefferson Pierce struggles with his decision, Peter Gambi (series star JAMES REMAR) urges him to take up the mantle once more and return to life as Black Lightning. Anissa and Jennifer try to deal with the aftermath of their jolting experience.