Three Sevens: The Book of Thunder
S1, E6: Jefferson is on the hunt for his father’s killer, while Anissa uses her new powers to rectify a wrong after a protest fails. Jennifer grapples with some difficult choices. Elsewhere, Gambi begs for help from Lynn.