The Classic Lit Club's Glorious Days of Yore
S1, E4: Eru decides to solicit Satoshi and Mayaka's help hypothesizing what happened to her uncle. The club members meet at the Chitanda estate, where they present their research and surmise what they believe happened 45 years ago.