HYOUKA
A worthy addition to any animation fan's collection, Hyouka is a stunning masterwork that spins a charming tale of high school romance and mystery. After disenchanted student Hotaro Oreki joins his school’s Classic Lit Club, he meets Eru Chitanda, a kindhearted and inquisitive girl with boundless curiosity and a knack for getting him caught up in all sorts of trouble.