The Circumstances of the Classic Lit Club's Scion
S1, E3: Over coffee, Eru opens up to Oreki to explain why she joined the club, and asks him for his help with a personal matter. Still unable to locate any anthologies, the club members run into an obstacle when trying to search the club's previous room.