The Domino Effect
S6, E11: Carrie's emotions are stirred by a visit from a more 'open-hearted' Big. Meanwhile, Charlotte pins her reproductive hopes on an acclaimed Chinese doctor; Miranda has a run-in with Steve and Robert (who patches things up nicely); and Samantha is uncomfortable with the thought of holding hands with Smith.