The Handyman
S4, E4: Charles begins building a kitchen onto the back of the house, but a sudden business trip leaves him unable to complete the job. A charismatic handyman named Chris is hired to help finish while Charles is away. Chris bonds with Caroline and the girls. This causes several rumors to sweep around town, and nobody is more affected than Mary, who fears that Chris may be breaking their family apart.