The Jewels of Anniera
S1 E6: The Igiby family flees to the Anklejelly Manor, where the fight horned hounds. An old friend that is much changed comes to the rescue. With the Fangs of Dang on the chase, Pete the Sock Man must protect the Igiby family. After an epic fight between the family and the Fangs, and Anklejelly Manor burns down and Podo is injured. Janner, Tink, and Leeli learn astounding things about their past and family legacy.