The Last Mile
S4 E15: FBI Special Agent Raymond Isler (Derek Webster) asks Pride for help with an off-the-books opioids theft investigation he is personally invested in. Also, Percy is sent undercover as a getaway driver with Isler as the muscle for a job tied to the case.