NCIS: New Orleans is a drama about the local field office that investigates criminal cases affecting military personnel in The Big Easy, a city known for its music, entertainment and decadence.
After a Navy SEAL is found murdered in a sorority house, the NCIS team must determine if the motive pertained to one of his classified missions or collegiate foul play. Meanwhile, Pride's daughter, Laurel, pays the NCIS office a visit. Shanley Caswell stars as Pride's daughter, Laurel.