The Retraction Reaction
S11 E2: Leonard angers the university – and the entire physics community – after he gives an embarrassing interview. Also, Amy and Bernadete bond over having to hide their success from Sheldon and Howard. NPR Host IRA FLATOW returns as himself, and REGINA KING returns as Mrs. Davis.