The Time of Our Lives
S7, E6: A murder investigation launches Castle into what seems to be an alternate universe where he's never met Kate Beckett. Castle has to convince Beckett, Esposito and Ryan, now complete strangers, to let him participate in their investigation so he can find his way back to his own world. This inspires Castle and Beckett to finally take a trip to the altar.