The Watering Hole
S2 E3: When the campers' water supply slows to a trickle, Kenji and Darius head into the jungle to inverstigate. There, they discover a magnificent watering hole where predators and prey peacefully co-exist. Meanwhile, Brooklynn, Sammy, and Yaz go on an investigative journey of their own and find themselves at Wu's Genetics Lab, trapped by a trio of Baryonyxes.