This Is Gonna End Badly
S7 E2: Amber leans on her family while she figures out what to do about Matt. Ryan completes rehab early and demands to see Bentley. Catelynn worries if she gets pregnant again she'll have postpartum depression. Farrah looks for a home in Los Angeles.