Top Wing Spring Fling / Dancing Daffodil Rescue
S2 E4: Spring means Commodore Smurkturkski gets a new little chick, but Sandy Stork loses the egg! Big Swirl's amazing Daffodils only bloom in spring! The Cadets rescue Comm. Smurkturkski and his little Turkskis.