Top Wing
Time to Earn Our Wings
It's time to earn their wings! Brand new Top Wing cadets Swift, Penny, Rod, and Brody gather at Top Wing Academy where they will learn to pilot their vehicles and become the best rescue team Big Swirl Island has ever seen.
Rod Cockadoodle Didn't/Goose on the Loose
Swift jets to the rescue when Rod's loud, exuberant singing get him trapped in an avalanche!Swift and Brody have to rely on each other and their "buddy navigating" skills to lead the geese to safety in the fog.