Bubble Guppies
Call a Clambulance!
When Oona's friend Avi breaks a bone in his tail, he needs to visit the doctor. The Bubble Guppies aren't too worried – after they learn that it's a doctor's job to make everyone feel better.
The Crayon Prix!
Green means GO! The Bubble Guppies are learning about colors while car racing! Help them mix colors, make new shades, and speed across the finish line!
Gil wants to adopt a puppy! But before he can bring the puppy home, the Bubble Guppies must learn how to take care of pets.
It’s going to be the best doghouse EVER! But before Bubble Puppy can move into his new doggy digs, the Bubble Guppies have to build it. Help them build it while discovering all about construction.
Learn about different musical instruments as you join the Bubble Guppies' marching band, and help Nonny figure out how to lead the band when there's a duck in the way!
At the Bubble Guppies' restaurant, the group is waiting tables, cooking food, and preparing to serve their most difficult customer yet. But is there anything on the menu that can get the Grumpfish grinning?