Sea Patrol: Pups Save the Sunken Sloop/Sea Patrol: Pups Save a Wiggly Whale
Sid the Pirate and his First Mate Arrby have taken the sunken sloop! A wiggling whale has knocked the diving bell upside down. It's stuck in the sand at the bottom of the ocean, with Cap'n Turbot and Francois inside!