S2 E8: Dr. Shaun Murphy, Dr. Audrey Lim and Dr. Claire Brown's ER patient is forced to reveal a secret to her husband after their treatment caused a complication. Meanwhile, Dr. Neil Melendez, Dr. Morgan Reznick and Dr. Alex Park struggle with a patient whose parents don't believe in vaccination.