Will's Jeep Grand Wagoneer
Xzibit gets his hands on a Jeep Grand Wagoneer owned by Will, a contractor who is always on the go. The guys at GAS give the Jeep a ‘lowrider’ style paint job and airbags and they also put in the ultimate contractors tool box in the back.