There's No Crying in Football
Jade & Kloie reunite with Sean after 3 months apart. Stella has a medical emergency that Briana is forced to navigate without Luis. Bar's past threatens reconnection. Jaylan has a chance to move closer to Leah, but it's not what either of them hoped for.