My Rifle, My Pony and Me
Goldie learns she may have misjudged her relationship with Eli. Eddie helps Cassie hone her material, but with some ulterior motives. Ralph and Edgar's unforgettable road trip ends badly. Bill helps Nick with a problem from his past.