S3 E3: Public pressure on Terry and the SFPD continues to rise for the shooting death of an unarmed suspect. Hildy tracks down the fugitive in the Normandy Parker murder. Arkin advises Siletti to reconcile with his wife, as she may be the key to winning - or losing - his case.