S1 E7: Annalise and the team are focused on Rebecca's case, but when the judge enforces a gag order, Rebecca takes things into her own hands. Meanwhile, Michaela is surprised by a pre-nup, sparks fly between Laurel and Frank, and in flash-forwards, we find out more about Wes and Rebecca’s relationship.