S3 E2: Marty has a confusing meeting with Roscoe's new crush, Lex. Jeannie makes some power moves at Galweather Stearn to win an account with the Department of Defense. Sarah announces to Doug she wants them to have a baby, and Clyde witnesses Monica push a junior analyst a bit too far.