Unconfuse Your Brain
S7 E12: Amber and Andrew have a disagreement. Ryan is furious at Maci when she shows up late to trick-or-treat. Farrah is shocked when she finds out who Deb invited to her wedding. Catelynn surprises her family with her pregnancy.