Unguarded
S2 E9: Ahsha, Jude, Jelena and Pete all face the aftermath of their actions. Sloane is blown away by something she's been waiting to hear. Kyle gets tied deeper to Oscar. And Derek, Terrence and Zero are exposed in more ways than one.