View from the Top
S3 E1: Determined to build a raft to leave Isla Nublar, the campers search for materials to create a sail. The kids head to the Sky Gondola Ride hoping to find something they can use to help them escape. But when Dimorphodons attack, the group must find a way back down the mountain.