Wanna Be Startin’ Somethin’
S3 E1: Lola feels she’s being watched from within after nearly losing her seat, Luke struggles with his new position, and Vanessa "Ness" Johnson files a lawsuit against Amy’s firm. Plus, Lola is challenged by a new case, and Judge Benner has a new role.