All Rise
A Long Day's Journey Into Ice
When an ICE agent pursues a defendant in Lola’s courtroom, she must fend him off while determining the appropriate sentence for the offender, an undocumented immigrant, whose crime was warning people of a grocery store selling spoiled goods.