In Contempt
Welcome to Hell
After being handcuffed in court for brawling, Gwen defends a client accused of attempted rape; Charlie supervises rookie attorney Vanessa; Tracy's frustration grows with Judge Dodson, her married lover, when he denies bail to her client.
Combat by Agreement
Gwen defends a teenager in the aftermath of a fatal gang bus shooting; Gwen reconnects with her former law professor and secret crush, Bennett; Gwen grills Tracy for details on her mystery lover; Vanessa goes through public defender boot camp.
Gwen and Tracy defend a client who confessed to murdering his mother; Bennett and Gwen have a romantic dinner until a surprise guest arrives.
While defending a mother accused of child abuse, Gwen and Tracy struggle to deal with events from their past; Charlie deals with the fallout from his unfair arrest.
Gwen uses an extra-judicial strategy to outwit an overzealous judge; Bennett invites Gwen to his wedding shower, where she discovers Bennett's true feelings about her.