Fool for Liv
S1, E6: Lola contends with a fame-hungry defendant, personal assistant Olivia McLeland (Bianca Santos), and a circus-like courtroom while presiding over a celebrity's murder trial that forces her to find peace at Sherri's home after she's chased by paparazzi. Jere Burns guest stars as Olivia's attorney, Adam Pryce.