Warm Welcome
A year after the murder of German surfer Sebastian on Jutland's west coast, the case remains unsolved. Impatient with the Danish investigation, German authorities push for further action. When a new lead appears in the form of a mysterious postcard, Danish undercover expert Helene and German homicide detective Thomas are sent to the coastal town of Hvide Sande, posing as a married couple.