Who Needs Josh When You Have a Girl Group?
S2 E6: When Rebecca tries to host a girls' night with Paula, Heather, and Valencia, things don't go as planned. Meanwhile, Darryl bonds with coworker Maya and discovers they have more in common than he realized.