A Perfect Getaway
Cliff (Steve Zahn) and Cydney (Milla Jovovitch) are an adventurous young couple celebrating their honeymoon by backpacking to one of the most beautiful and remote beaches in Hawaii. When the pair come across two other couples discussing the horrifying murder of a newlywed couple on the Islands, they begin to question whether they should turn back to safety or continue their dream holiday. Far from civilisation, everyone begins to look like a threat and no-body knows who to trust.