A Perfect Man
Watch before it's available in theaters. Liev Schreiber (X-Men Origins: Wolverine, Ray Donovan) stars as an unfaithful husband who unknowingly falls back in love with his wife over the phone in this funny and moving romance set in Amsterdam. Also stars Jeanne Tripplehorn (Basic Instinct, Big Love).