About Face
It's all singing and dancing as the military cadets go after the girls! Three friends and roommates at Southern Military Institute pull together to win a big baseball game, pass their exams and graduate. But when two discover the third is secretly married they do an About Face! Marriage is strictly against the rules, and cadets Tony Williams (Gordon MacRae) and Dave Crouse (Dick Wesson) discover that their roommate, Biff Roberts (Eddie Bracken), is not only married, but soon to be a father. But that doesn't slow them down from wooing the women as the three pull together to graduate as officers. Featuring an early performance by Cabaret star Joel Grey as a put-upon plebe.