Acts of Violence
When his fiancée is kidnapped by human traffickers, Roman and his ex-military brothers set out to track her down and save her before it is too late. Along the way, Roman teams up with Avery, a cop investigating human trafficking and fighting the corrupted bureaucracy that has harmful intentions.