Adventures of Bailey: Christmas Hero
It’s Christmas time at the Baker household, and Bailey is at it again. Worried that he won’t get any presents from Santa, Bailey learns about a mysterious Native American brave who can make his holiday wishes come true. But when Bailey’s actions threaten his family’s plans, he is forced to make a big decision... one that just might help him to finally understand the “true” meaning of Christmas.