Adventures On the Red Plane
Little Fernando, a hyperactive 8 year old, receives a book about the adventures of Captain Cliffhanger and his red plane. The book captures the boy’s imagination and brings him into the magical world of the book, inspiring him to find his own airplane to save the captain from dangers around the world!