The Great Bear
Jonathan and his sister Sophie are on holiday at their grandfather’s place. Jonathan tries everything he can to get rid of Sophie, but when he finally succeeds, it’s in a way Jonathan would never have imagined. Sophie is kidnapped by a huge bear, and now he has to find her in the forest and get her back home.